poniedziałek, 6 lutego 2012

Witajcie

Witam wszystkich.
Na wstępie chciałbym się przedstawić i powiedzieć o czym będę tutaj pisał, ale wszystko w swoim czasie.
Na imię mam Marek, lat już mam prawie 19 (ależ ten czas szybko mija) - rocznik '93 jestem. Interesuję się piłką nożną, kolarstwem (sam amatorsko jeżdżę na rowerze), biathlonem, nowymi technologiami oraz polityką. Te właśnie ostatnie zainteresowanie natchnęło mnie na założenie tego bloga. Nie tylko to, przede wszystkim to, co się dzieje w ostatnich latach w Naszym kraju. Będę starał się przedstawiać moje poglądy, nowe pomysły na lepsze funkcjonowanie Naszego kraju. Nie chcę tutaj nikogo krytykować ani chwalić, przekonywać do tej czy innej partii politycznej. Ale będę wygłaszał tutaj swoje zdanie!
To chyba tyle. Mam nadzieję, że będzie Was dużo tutaj ;)
Marek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz